SW pro evidenci a zpracovní docházky firmy IVAR svou stavbou vyhoví nejnáročnějším požadavkům uživatele. Koncepce plně reflektuje na provozní potřeby a dává je do souladu s požadavky zákoníku práce. Systém je vhodný pro výrobní firmy, administrativu, komerční subjekty i státní správu.
SW vybavení podporuje sběr a monitorování docházkových dat:
- stacionárními elektronickými terminály
- mobilními terminály napojených na centrálu pomocí GPRS
- systémem SW emulace terminálů vhodné pro malé týmy na vzdálených pracovištích
- mobilními telefony s obslužným SW využívajícím integrované NCF rozhraní pro načítání
- ID karet a GPRS komunikačním kanálem pro přenos dat. Řešení vhodné pro skupiny pracovníků provádějících výkon v terénu.
Základní funkce sběru dat systému:
- Evidence běžných příchodů a odchodů pracovníků do/z práce.
- Evidenci dalších (až 90 typů) odchodů a příchodů či přerušení pracovní doby (odchod na služební cestu, lékař, oběd, dovolená atd). Jednotlivé typy sledovaných příchodů jsou definovány uživatelsky.
- Terminály umožňují pracovníkům zobrazit zpětnou informaci o stavu jejich pracovního konta, zobrazit zprávy apod.
- Zadávání vstupních údajů přes terminál i přes PC s garancí objektivity a původu dat
- Automatická podpora vyhledávání chyb v záznamech docházky a jejich oprav
- Kompletní podpora vyhodnocení dat včetně statistických výstupů v tiskové i datové formě
- Odpracované hodiny
- Přesčasy, svátky, práce v noci, pohotovosti,…
- Výpočty pro nároky na příplatky podle zadaných kritérií
- Vyhodnocení nároků na dotace na stravné
- Přehledy výsledků zpracování (výpisy na papír, odesílání mailem, zobrazení informace na terminálu)
- Návaznost na rozšířených SW PAM (ABRA,NORIS, VEMA,…)
- Plná vazba na SW modul pro zpracování směn v nerovnoměrně rozvržené pracovní době
- Kvalitní správa systému z hlediska přístupových práv k jednotlivým oddílům agendy včetně archivace změn (kdo/kdy/co změnil nebo upravil)
- Síťový provoz v režimu klient server
- Veškerá SW vybavení v českém jazyce s plně komfortním prostředím.
- Provázanost s doplňkovými systémy určenými pro řízení přístupu, automatickou obsluhu vjezdů, identifikaci pohybu vozidel či osob, jídelních systémů atd.
Speciální nadstavbové a návazné aplikační SW moduly:
- Nadstavbové moduly rozšiřují základní funkce docházkového systému o další možnosti přinášející vyšší komfort a racionální vedení firmy
- přehled aktuální přítomnosti pracovníků
- dlouhodobé plánování absencí
- žádankový modul umožňující pracovníkům požádat o volno, dovolenou, povolení služební cesty včetně návazného zpracování cestovního výkazu se stravným apod.
- modul přehledu směn pomocí WEB prohlížeče
- modul ShiftMaster – pro plánování a zpracování směn v tzv. nerovnoměrně rozvržené pracovní době.
Dokument ke stažení – Docházkové systémy IVAR a.s.
GALERIE