Modulární SW pro evidenci a zpracování docházky

SW pro evidenci a zpracovní docházky firmy IVAR svou stavbou vyhoví nejnáročnějším požadavkům uživatele. Koncepce plně reflektuje na provozní potřeby a dává je do souladu s požadavky zákoníku práce. Systém je vhodný pro výrobní firmy, administrativu, komerční subjekty i státní správu.

SW vybavení podporuje sběr a monitorování docházkových dat:

  • stacionárními elektronickými terminály
  • mobilními terminály napojených na centrálu pomocí GPRS
  • systémem SW emulace terminálů vhodné pro malé týmy na vzdálených pracovištích
  • mobilními telefony s obslužným SW využívajícím integrované NCF rozhraní pro načítání
  • ID karet a GPRS komunikačním kanálem pro přenos dat. Řešení vhodné pro skupiny pracovníků provádějících výkon v terénu.

Základní funkce sběru dat systému:

  • Evidence běžných příchodů a odchodů pracovníků do/z práce.
  • Evidenci dalších (až 90 typů) odchodů a příchodů či přerušení pracovní doby (odchod na služební cestu, lékař, oběd, dovolená atd). Jednotlivé typy sledovaných příchodů jsou definovány uživatelsky.
  • Terminály umožňují pracovníkům zobrazit zpětnou informaci o stavu jejich pracovního konta, zobrazit zprávy apod.
  • Zadávání vstupních údajů přes terminál i přes PC s garancí objektivity a původu dat
  • Automatická podpora vyhledávání chyb v záznamech docházky a jejich oprav
  • Kompletní podpora vyhodnocení dat včetně statistických výstupů v tiskové i datové formě
  • Odpracované hodiny
  • Přesčasy, svátky, práce v noci, pohotovosti,…
  • Výpočty pro nároky na příplatky podle zadaných kritérií
  • Vyhodnocení nároků na dotace na stravné
  • Přehledy výsledků zpracování (výpisy na papír, odesílání mailem, zobrazení informace na terminálu)
  • Návaznost na rozšířených SW PAM (ABRA,NORIS, VEMA,…)
  • Plná vazba na SW modul pro zpracování směn v nerovnoměrně rozvržené pracovní době
  • Kvalitní správa systému z hlediska přístupových práv k jednotlivým oddílům agendy včetně archivace změn (kdo/kdy/co změnil nebo upravil)
  • Síťový provoz v režimu klient server
  • Veškerá SW vybavení v českém jazyce s plně komfortním prostředím.
  • Provázanost s doplňkovými systémy určenými pro řízení přístupu, automatickou obsluhu vjezdů, identifikaci pohybu vozidel či osob, jídelních systémů atd.

Speciální nadstavbové a návazné aplikační SW moduly:

  • Nadstavbové moduly rozšiřují základní funkce docházkového systému o další možnosti přinášející vyšší komfort a racionální vedení firmy
  • přehled aktuální přítomnosti pracovníků
  • dlouhodobé plánování absencí
  • žádankový modul umožňující pracovníkům požádat o volno, dovolenou, povolení služební cesty včetně návazného zpracování cestovního výkazu se stravným apod.
  • modul přehledu směn pomocí WEB prohlížeče
  • modul ShiftMaster – pro plánování a zpracování směn v tzv. nerovnoměrně rozvržené pracovní době.

Dokument ke stažení – Docházkové systémy IVAR a.s.

GALERIE